Månedsbrev Marts 2016

Marts 2016.

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Der løbes med pandelamper/lygter, men vi er så småt begyndt at løbe efter o-kort. Hertil kræves der kunstigt lys lidt endnu.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2016
  1. GENNEMFØRT ARRANGEMENT
  • Generalforsamling den 18. februar 2016. Referatet kommer på hjemmesiden. Kontingentet er fortsat uændret, som der har været i mange år. Stor tak til Eva for hendes arbejde i bestyrelsen og velkommen til Jesper Sørensen i bestyrelsen.
  • Til Vinter-Cup 2015/2016, der sluttede den 6. februar 2016, fik klubben tre med i top 10 i H60. 4 ud af 5 løb talte med. Hakon nr. 3, Peter nr. 6 og Søren nr. 10.

• Der ”efterlyses” stadig en banelægger til klubarrangementet søndag den 29. maj 2016. Dette løb er en afslutning på maj måneds Invitation til o-løb (rekruttering), så det er et vigtigt træningsløb. Baner: Mellemsvær ca. 3,5 km, svær kort ca. 4,0 km og svær lang på ca. 5,5 km (som vi plejer).
  • Klubbens 50 års jubilæumsskrift skrevet af Knud Torm er nu på hjemmesiden under Om klubben, Historie. Send Knud en venlig tanke for dette store, fyldestgørende og flotte jubilæumsskrift. Det kan bl.a. bruges til opvarmning til klubbens 60 års jubilæum den? Find selv datoen i jubilæumsskriftet. Tak til webmaster Jesper Sørensen for indlægget på hjemmesiden.
  • E-forbundsblad  (oplysninger fra DOF). ”For at tilgodese flest mulige medlemmers behov og komme fremtiden i hu tilbyder DOF nu også, at man kan få forbundsbladet Orientering direkte i mail-indbakken. Samtidig med at bladet lander i postkasser landet over, ryger der også et link til en bladre-venlig version afsted. I O-service vælger du “Løber”, klikker på “Løber” igen og vælger “Ret løber”. Under fanebladet nyhedsbrevet sætter du flueben under “Forbundsbladet Orientering” – og fremover modtager du bladet i elektronisk form.”
  • Klubmesterskabsregler. På baggrund af generalforsamlingen rettes nogle få ting i reglerne. Fil er vedhæftet med ændringerne. SM-lang er den 22. maj 2016.
  • Og så til en rigtig glædelig nyhed. Eva fødte den 18. januar 2016 en dejlig lille dreng (Emil). Det gik rigtig godt og hele familien har det godt. Hjertelig tillykke.
  • Ja og en ligeså glædelig nyhed. Lone fødte også en dreng den 9. februar 2016, og han hedder Svend. Hjertelig tillykke.
  • Vedhæftet billede.Naja ser meget søgende ud ved o-løbet i Køge den 17. maj 2015.

DSC_4661-1