Månedsbrev Februar 2016

Februar 2016.

Mest aktuelt:

Generalforsamling den 18. februar 2016 kl. 1930 i Hareskovhallen.

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Der løbes med pandelamper/lygter.
  • Generalforsamling den 18. februar 2016 kl. 1930 i Hareskovhallen med dagsorden jf.klubbens love.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2015
  1. GENNEMFØRT ARRANGEMENT
  • Søndag den 27. december 2016blev det årlige og (u) traditionelle juleløb gennemført med hele 43 deltagere incl. nogle familiemedlemmer og børn. Karen Margrethe og Peter var blevet ”kontaktet” af politiet Det var ret uhyggelige oplysninger, de havde fået om et ”mord” i Lille Hareskov. De voksne skulle assistere politiet med, hvad vi kunne finde ud af om forbrydelsen ude i skoven. Det lykkedes flere af eftersøgningsfolkene at finde ud af ret meget om forbrydelsen takket være nogle ledetråde, de fandt forskellige steder i skoven. Børnene blev forskånet for det uhyggelige men kom rundt til nogle af de samme steder, som de voksne også gjorde. De fandt nogle brikker, der skulle sættes sammen. Stor tak til Karen Margrete og Peter for den imponerende og vel kordinerede indsats til støtte af politiet, som klubbens medlemmer udførte. Også mange tak til Kirsten som koordinerede maden og Søren som stod for flæskestegene. Som tak for hjælpen har politiet sendt klubben flere oplysninger om forbrydelsen. Se hjemmesiden under Nyheder. Juleløb: Drama i .
  • Klubmestre 2015: Ulla Hooge blev Senior-Mester-Sort (svær) og Valdemar Begynder-Mester. Tillykke. Ulla fik pokalen, der er indgraveret. Valdemar fik en til lejligheden indkøbt præmie. Tak til Steen for alle beregningerne.
  • Klubmestre 2016. Bestyrelsen har revideret reglerne for klubmestre. De fremgår af den vedhæftede fil og hjemmesiden. Reglerne er nu lettere at huske og forstå.

• Der ”efterlyses” en banelægger til klubarrangementet søndag den 29. maj 2016. Dette løb er en afslutning på maj måneds Rekruttering. Baner: Mellemsvær ca. 3,5 km, svær kort ca. 4,0 km og svær lang på ca. 5,5 km (som vi plejer).
  • Aktivitetsoversigt er vedhæftet. Bemærk at Triangelmatchen nu er fastsat til lørdag den 18. juni 2016 med alm. o-løb og søndag den 19. juni 2016 med rævejagt. OK Skærmen arrangerer i nærområdet.