Referat af BM 8/9-2016

Bestyrelsesmøde torsdag den 08. september 2016 kl.

1930 hos Steen, Skovgaards Alle 251, 3500 Værløse.

DAGSORDEN

  1. Valg af referent.

Lars er referent

  1. Godkendelse af referat.

    1. Referat godkendt
  • Opfølgning af aktioner.
    1. DOF Kursus ”Rekutering af nye medlemmer”. Hvem deltager?
    2. Visitkort er kommet og ligger i hallen
    3. Kirsten, Kristian og Søren tager Juleløbet
    4. Kredsløb. Furesø kommune borgere skal informeres om at vi til Kredsløbet har et tilbud om at løbe begynder/Let bane for en 50’er.
  • Afklaring af dækning af udgifter til DOF-kurser.

Dækning gælder for alle kurser vest for Storebælt

  1. 2016 Aktivitetsplan.

Nærklub tur DM-Lang. Weekend d. 10-11 sep.

Divi-Match 25 sep. Forplejning arrangeres af CH

Condes aften 17 nov. Mogens er foredragsholder.

Juleløb d. 29 dec. Samt hædering af Klubmester 2016.

  1. Info fra Klubledermøde 2/2016 herunder klubudvikling.

At bemærke fra mødet: Angenemt af nye medlemmer er vigtigt for fastholdelse.

Børneattester skal sikres af klubben.

  1. Undervisning til evt. nye OK Skærmen medlemmer i o-teknik.

Vi skal have begynder/let baner kort liggende i hallen til helt nye tilkommer.

Aktion: CH tegner 3 baner til formålet.

  1. 2017 evt. rekrutteringstiltag.

4 lørdage i maj og der skal være begynderbane til alle 4 løb.

Sociale medier skal benyttes som salgskanal. Per/Lars kommer med ideer.

  1. C-stævne den 16. oktober 2016.

Ulla har afholdt funktionsledermøde. Stævneplads justeret.

Stævnet kører på skinner.

  1. Klubbens 60 års fødselsdag den 15. februar 2017 (onsdag).

Fejringsdagen flyttes ud af vinterferie ugerne frem til lørdag d.4 marts.

Kirsten og Lars er festkomité. Pris og ideer fremlægges til næste bestyrelsesmøde

Jesper kreerer 60 års Jubilæums banner på hjemmesiden her inden Kredsløbet, så vi får eksponering i forbindelse med at besøgende skal læse Kredsløbs introduktion.

  1. Vinterlang 2017 (Jubilæums-vinterlang).

Er aflyst. Formandens beretning for 2016 vil redegøre for aflysningen

  1. Klubtræninger på Find Vej i Danmarks Facebook-side.

Videreføres til næste bestyrelsesmøde.

  1. Ændringsforslag til klubbens love vedr. juniorer..

Sørens oplæg er godkendt af bestyrelsen til fremlæggelse på Generelforsamlingen

  1. Policy vedrørende tab.

Klubben vil som udgangspunkt dække alle tab af klubbens rekvisitter, men skulle det være på baggrund af grov skødeløshed at tabet er tilkommet, så vil bestyrelsen overveje erstatsningsskyldsmålet.

  1. O-træning for de unge.

Pga inmobil trænerstab, så genoptages træningen til foråret 2017.

  1. Triangelmatch 2016.

Flot løb, godt vejr, god hytte, god mad. Godt samarbejde mht de fælles pligtopgaver. Alt i alt, perfekt ;o)

  1. Klubløb den 25. august 2016.

Godt løb, gode baner og den sædvanlige super hygge efterfølgende.

Begynderbaner lægges ud med kliptænger, så vi ikke forbruger SI enheder, der bedre kan bruges på de svære baner.

Vi skal være bedre til at lukke løbet på et givet tidspunkt, så postindsamlerene kan nå at komme tilbage til ”spisetid”.

  1. ”Mail-møder”.

Det hænder vi har mail korrespondance der ligner møder, og det skal fremad rettet være i orden/naturligt at lægge et veto på at et emne skal forsætte på et bestyrelsesmøde.

4 tommelfinger kompasser er indkøbt. De skal bruges til nybegynder træning og de kan findes i klubbens skabe i klublokalet.

NB!! Hvis klubmedlemmer ligger inde med ubrugt o-løbs rekvisitter (kompasser, SI brikker o.lign.), så vil klubben, med udelt glæde, gerne modtage disse..

Steen ansøger om flere adgangsnøgler til hallen.

Der er p.g.a nye medlemmer behov for indkøb af flere trøjer af det nye design.

Der skal rundspørges i klubben om der er flere der vil købe en med.

Næste bestyrelsesmøde onsdag d. 23 nov kl. 19.30 hos Carl-Henrik