Månedsbrev November 2016

November 2016

Condes aften den 17. november 2016.

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber med lygter af en eller anden slags.
  • Torsdag den 17. november kl. 19.30 afholdes Condes aften af Mogens i klublokalet i Hareskovhallen. Denne aften er mest for alle dem, der tidligere har prøvet at arbejde i Condes programmet. Da Condes programmet er let at bruge, kan du også bare komme og få inspiration som nybegynder. Der læges et o-kort ind i PC, og på denne baggrund laver du et o-løb ”direkte på skærmen.” Der er lagt op til, at dine færdigheder i programmet udvides. Herved kan du gøre det lettere for både dig selv som banelægger og for Mogens, når han får en løbsfil fra dig. Banelægning kan fx være en eller tre baner til et klubarrangement. Der er lagt op til en indlæringsrig aften, så kridt din bærbare PC op. Der er behov for din deltagelse. Indbydelse sendes snart ud.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2016
  • Svend Erik fik til Høst Åben på Bornholm den 30.-31. oktober 2016 en god placering i det skrappe selskab med udenlandsk deltagelse. Han blev nr. 17 af 47 i det svære terræn. Det synes jeg fortjener at blive nævnt.
  1. GENNEMFØRTE ARRANGEMENTER
  • Stævnelederen Ulla Hooge har skrevet om klubbens vellykkede C-løb den 16. oktober 2016. Herudover vil jeg gerne rette en tak til dem, som ikke er medlemmer af klubben, men som har støttet os. Videregiv venligst denne tak til de rette. Når vi sætter alle sejl til med et fire stjernet stævne, så er der ikke ”overskud” af personer i klubben til at løfte de mange gøremål. Jeg glæder mig over, at jeg har fået flere tilbagemeldinger fra klubmedlemmer, som har haft en god dag på stævnepladsen. Jeg har også fået tilbagemeldinger med tak for et flot stævne og gode baner. Som formand er det dejligt at være omgivet af solide folk.
  • Et dejligt klubbillede sendt af Mogens.