Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Klubløb med spisning

19. august 2015 @ 17:00 - 22:00

Onsdag den 19. august 2015 arrangerer OK Skærmen et orienteringsløb for klubbens medlemmer med SI- brikker, hvor der er mulighed for at tage familie/venner med.

Du/I er også velkomne til kun at komme og spise med.

Der vil være mulighed for at vælge mellem 3 baner:

Mellemsvær                     3,4 km.
Svær kort                          3,6 km.
Svær lang                         5,5 km.

Løbsområdet er i Lille Hareskov.

Løbsansvarlig:
Svend Erik er banelægger og udlægger. Indsamlere af poster er p.t. ikke fastlagt.

Startsted og mål:
Start og mål er på parkeringsplads nr. 3 på Skovlystvej talt fra Fægyden og markeret med en skærm. KRAK 116 A6.
55 grader 46`03.18“N  12 grader 23`00.09“ Ø

Starttidspunkt:
Der kan frit startes mellem kl. 17 og 18.

Efter løbet:
Du skal være i mål senest kl. 1900, så vi kan spise kl. ca. 1930. Bademuligheder i Hareskovhallen. Til middagen i Hareskovhallen er der offentliggørelse af resultater og præmier.

Pris og madlavning:
Løbet er gratis. Det koster 50 kr. at deltage i spisning for voksne. Halvdelen for børn. Betaling opkræves i forbindelse med spisningen. Medbring selv drikkevarer. Kirsten står for koordinering af maden.

Tilmelding:
Send en mail til: Carl-Henrik på guldbaek@nypost.dk og tilmeld dig/Jer med oplysning om hvilken bane der ønskes, tilmelding til spisning, dit SI-brik nummer eller at du ønsker at låne en SI-brik. Tilmelding til spisning er bindende af hensyn til indkøb af mad. Sidste frist for tilmelding er 09. august 2015.

Kirsten, Svend Erik og Carl-Henrik

Dato: