Månedsbrev September 2017

1. UDVALGTE STÆVNER:
  • 24. september – Op/ned-rykning i Divisionsmatchen. Det gik godt i anden runde, så nu skal alle sejl sættes så vi forbliver i 4. division. Sæt dagen af og meld jer på så vi bliver rigtig mange og kan få points på alle baner.

Stævnet er tæt på os, det er i Ravnsholt, vi har været der flere gange og det burde hjælpe.

Indbydelsen følger med i mailen.

Tilmeldingen er åben på O-service – lukker 15/9, men vent ikke – Ulla skal have tid til at sætte stærkeste hold!!

• Höst-Open på Bornholm sidste weekend i oktober. Vi er nogle stykker, som har været der tidligere og vil derover igen. Meld til på O-service. Så tæller vi sammen midt i september og laver en fællestur ud af det. Den første lejlighed er booket gennem Team Bornholm, men de har flere, så kom ud af busken. Terrænet er spændende og der er suppleret med sprint i Gudhjem fredag

Se på løbets hjemmeside: http://host-open.dk/

• I vinterens løb: Der er flere gode arrangementer. D. 12/11 Jættemilen – Natcup med pandelame i mørket😊 og vintercup – blot for at nævne nogle.
  • Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber på o-kort så længe vi kan se, senere ”bare løb med pandelamper. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊).
  • Lørdag d. 9. september: Børne/familieløb i Lille Hareskov. Det bliver om eftermiddagen og med hotdogs i mål. Indbydelse er udsendt, tilmelding til soren.christensen@aeblevangen.dk
  • Lørdag d. 7. oktober. Hvis der er stemning for det sætter vi en svær og en let bane med SI-enheder ud. Giv meget gerne en hurtig tilbagemelding på soren.christensen@aeblevangen.dk
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2017

4. LØBSRESULTATER

• DM mellemdistance i Nykobbel Skov ved Slagelse.

5 fra OK Skærmen deltog i 4 forskellige klasser:

D65 Ulla Hooge blev dansk mester!!

Vi andre måtte bøje os for overmagten og kom ikke helt så godt igennem, men et godt stævne. Man skal ikke lade sig skræmme af titlen på stævnet.

• HSOK Jubilæumsløb. Her var Mogens alene fra klubben og tog førstepladsen i H75.
  • Og så i dag d. 3/9 var der divisionsmatch i Geels Skov.

Det gik rigtig godt. Samlet set fik vi en 2. plads i divisionen.

Individuelt skal fremhæves:

Mogens nr. 1 på H5 suverænt bedste herre i klubben

Derefter tog pigerne over:

Ulla J nr. 2 på D2

Ulla H nr. 2 på D4

Louise nr. på D7

Charlotte A nr. 1 på D8 – Charlotte er helt ny i klubben, indmeldt for mindre end 3 uger siden!!!

Valdemar nr. 1 på DH9

En rigtig dejlig dag i sol mellem glade o-løbere

• Bemærk de flere muligheder der er for at søge små og større arrangementer jf. pkt. 3 oven for.
  • Planlægningen af vores stævne d. 15. oktober er i fuld gang. Der vil være behov for en hel masse hjælpende hænder, så sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen. De forskellige funktionsledere vil snart spørge om hjælp.

Billede i top og ovenfor er fra divisionsmatchen d. 3/9.

Se også på facebook, der er lagt mange gode billeder op.

Hvis i har billeder i vil dele, så send dem gerne på soren.christensen@aeblevangen.dk.