Månedsbrev Oktober 2017

Arrangementer i efteråret:

Karen-Margrethe og Peter har guldbryllup d. 4. november og har sendt denne indbydelse:

I den anledning holder vi åbent hus på Åsevej 22 hele dagen fra kl. 8.00.

Vi håber at se rigtigt mange af vore løbevenner fra OK-Skærmen.

Fra 8 til 12 serveres der morgenmad, nok med aftagende udvalg i løbet af et par timer.

Fra 12 til 16 serveres der tappas

Fra 16 eftermidagskaffe med kager

O-hilsen

Karen-Margrethe og Peter

1. UDVALGTE STÆVNER:
  • 15. oktober. Vores eget Jubilæumsstævne.

Ikke at i skal melde jer på stævnet som deltagere, men skriv til mig på soren.christensen@aeblevangen.dk hvis i ikke allerede har en opgave at hjælpe med. Der kan f.eks. hjælpes med salg af åbne baner og med at rigge stævnepladsen af.

• 22. oktober DSRs stævne i Ravnsholt
  • Höst-Open på Bornholm 27-29 oktober. Vi er nogle stykker, som har været der tidligere og har meldt os på. Meld til på O-service. Den første lejlighed er booket gennem Team Bornholm, men de har flere, så kom ud af busken. Terrænet er spændende og der er i år suppleret med sprint i Gudhjem fredag

Se på løbets hjemmeside: http://host-open.dk/

• I vinterens løb: Der er flere gode arrangementer. D. 12/11 Jættemilen – Natcup med pandelame i mørket😊 og vintercup – blot for at nævne nogle.
  • Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber på o-kort så længe vi kan se, senere ”bare” løb med pandelamper. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊).
  • Lørdag d. 7. oktober. Michael Laustsen har lavet 2 mellemsvære baner på Flyvestationen med start på Sandet, Værløse, Naturstøttepunkt Hjortøgaard. Tilmelding på michael.e.laustsen@gmail.com Indbydelsen er sendt ud for nylig.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER

• DM langdistance i Krengerup Skov på Fyn.

5 fra OK Skærmen deltog i 4 forskellige klasser:

D65: Ulla Hooge blev dansk mester!! Endnu en gang tillykke til Ulla

Benthe, Leif, Steen og Svend Erik kom ikke på podiet, men fik en god tur i skoven. Man skal ikke lade sig skræmme af at det er et mesterskabsstævne. Til næste år skal vi være flere, som tager til de stævner både individuelt og til stafet, som faktisk er ganske spændende.

• Ulla, Ruth og Mogens løb åbne baner til stævnet med 1 og 2 divisions op/ned-rykning. Det blev lidt blandet resultatmæssigt.
  • Endelig var der vores egen op/ned-rykning d. 24. september.

Det blev som bekendt til nedrykning til 5. division, så til næste år skal vi bare ind i kampen igen og tilbage til 4. division. Vi viste i 2.runden at vi kan gøre os gældende, så der er håb.

En vejrmæssigt rigtig dejlig dag i sol mellem glade o-løbere resultatet til trods.

• I fredags (d. 29/9) havde Gladsaxe Kommunes Idrætsforening bedt os lave et arrangement for dem. Der var 23 medlemmer ude at finde faste poster, og der var lutter smil på læberne da de kom retur.
  • Bemærk de flere muligheder der er for at søge små og større arrangementer jf. pkt. 3 oven for.
  • Planlægningen af vores stævne d. 15. oktober er i fuld gang. Der vil være behov for en hel masse hjælpende hænder, så sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen. De forskellige funktionsledere vil snart spørge om hjælp.

Ulla i midten (lidt sædvane😊)

Divimatch 24/9

Se også på facebook, der er lagt mange gode billeder op

Hvis i har billeder eller oplevelser i vil dele, så send dem gerne på soren.christensen@aeblevangen.dk

1. Nye medlemmer:

Hen over sommeren har vi fået 5 nye medlemmer:

Babette Valdivia Andersen
Olivia Valdivia Andersen
Sebastian Valdivia Andersen
Peter Martin Andersen
Charlotte Ager

Vi byder jer velkomne i klubben og ser frem til mange gode oplevelser sammen med jer.