Månedsbrev Januar 2018

Månedsbrev for Orienteringsklubben Skærmen

Januar 2018

og tak for 2017

Forhåbentlig er alle kommet godt ind i det nye år.

Årets sidste arrangement i klubbens regi var juleløbet med efterfølgende samvær i Hareskovhallen.

Det blev et rigtig godt besøgt arrangement med spændende fotoorientering arrangeret af Mogens og flæskestegsandwich i cafeteriet.

Der blev kåret vindere af de forskellige klasser og alle børnene fik velfortjente medaljer.

Endelig blev klubmestrene for 2017 kåret:

Valdemar Clemmensen i begynderklassen og

Ulla Hooge i senior

Stort tillykke til dem begge

UDVALGTE STÆVNER:

• Natcup En turnering over 8 løb vinteren igennem med første løb onsdag d. 1/11 og sidste onsdag d. 28/2. Alle løb er i mørke, så pandelampe er en nødvendighed. En helt anden udfordring end dagorientering.
  • Vintercup En turnering over 5 løb med første løb d. 2/12 og sidste d. 3/2. Der er fælles start i klasserne, banerne er lagt ud som stjerneløb med forskellige sløjfer så hæng ikke på andre
  • Efter både Natcup og Vintercup er der hyggeligt samvær og eftersnak om baner og vejvalg.

KLUBRELATEREDE ARRANGEMENTER

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber på o-kort så længe vi kan se, senere ”bare” løb med pandelamper. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊).

ØVRIGE ARRANGEMENTER

LØBSRESULTATER

• Natcup, vinterlang og vintercup er i gang med lidt varierende deltagelse fra klubben

BLANDET

• Tilmelding til stafet skal ske gennem PiSkAMOK i O-service.
  • Næste vigtige arrangement er generalforsamlingen, som bliver afholdt d. 22. februar i klublokalet i Hareskovhallen. Sæt allerede nu X i kalenderen – dagsorden kommer senere.

Se også på facebook, der er lagt mange gode billeder op

Hvis i har billeder eller oplevelser i vil dele, så send dem gerne på
soren.christensen@aeblevangen.dk

Vi ses i skoven