Månedsberev Marts 2018

Månedsbrev for Orienteringsklubben Skærmen

Marts 2018

Så er det rigtig blevet vinter og de fleste af os kryber sammen i de varme stuer. Der er dog lidt aktivitet her i marts:

• Danish Spring: 3 muligheder på Sjælland i weekenden op til påske
  • Påskeløb på Fanø – 3 dage i påsken

Tilmeldingen er ikke lukket endnu, så kom bare.

KLUBRELATEREDE ARRANGEMENTER

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber på o-kort så længe vi kan se, senere ”bare” løb med pandelamper. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊).
  • Findvej-dagen d. 5. maj 2018 – sæt kryds i kalenderen, vi håber på mange gæster, der skal have lidt hjælp
  • Vores årlige stævne i efteråret. Datoen er d. 14. oktober – sæt kryds i kalenderen og skriv gerne allerede nu til stævneleder Ulla Hooge på hooge@pc.dk og tilbyd din hjælp der bliver brug for alle. Når vi løfter i flok kan vi meget mere.

ØVRIGE ARRANGEMENTER

LØBSRESULTATER

• Natcup, vinterlang og vintercup er afsluttet med lidt varierende deltagelse fra klubben

BLANDET

• Tilmelding til stafet skal ske gennem PiSkAMOK i O-service.
  • Sammen med dette månedsbrev følger referatet fra generalforsamlingen d. 22/2-18

Se også på facebook, der ligger mange gode billeder

Hvis i har billeder eller oplevelser i vil dele, så send dem gerne på

soren.christensen@aeblevangen.dk