Månedsbrev April 2018

April 2018

Foråret nærmer sig og vi skal se at komme i skoven, der er så smukt nu.

• Klubløb d. 14. aprili Bøndernes Hegn, der er traktement efter turen. Indbydelsen følger med her, skynd jer til tasterne og meld til.
  • DM ultralang i Jægerspris Skov. En spændende skov, som det er meget sjældent, at der er løb i. det er så oven i købet et DM-stævne, så kvaliteten må forventes at være i top

Tilmeldingerne er ikke lukket endnu, så kom bare.

KLUBRELATEREDE ARRANGEMENTER

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber på o-kort så længe vi kan se, senere ”bare” løb med pandelamper. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊).
  • Findvej-dagen d. 5. maj 2018 – sæt kryds i kalenderen, vi håber på mange gæster, der skal have lidt hjælp
  • Vores årligestævne i efteråret. Datoen er d. 14. oktober – sæt kryds i kalenderen og skriv gerne allerede nu til stævneleder Ulla Hooge på hooge@pc.dkog tilbyd din hjælp der bliver brug for alle. Når vi løfter i flok kan vi meget mere.

ØVRIGE ARRANGEMENTER

• Verdensranglistestævnet Danish Spring den 23.-25 marts i Sorø og i Hvalsøskovene, havde deltagelse fra OK Skærmen både på banerne og bag scenen. Søren, Ulla, Ruth, Mogens, Niels Hamborg og Hakon var ude at løbe. De tre sidstnævnte havde også hjulpet arrangørerne som henholdsvis kortkonsulent på sprintkortet i Sorø by, som banekontrollant på de lange baner og som stævnekontrollant (Event Advisor).
  • Ruth, Mogens, Svend Erik og Peter var på Fanø og frøs med anstand. Se deres opslag på facebook, der er rigtig mange gode billeder

BLANDET

Se også på facebook, der ligger mange gode billeder

Hvis i har billeder eller oplevelser i vil dele, så send dem gerne på