Månedsbrev Maj 2018

Forårssæsonen er nu godt i gang og på billedet ses Ulla Hooge der allerede har sikret sig en guldmedalje på ultralang distancen d. 22. april.

Maj måned byder på mange muligheder for oplevelser i orientering:

• Findvejdagen d. 5i Lille Hareskov med udgangspunkt i klublokalet i Hareskovhallen. Kom og vær med til at vise vores sport frem.
  • Divimatch d. 6 i Kongelunden. Tilmeldingen er slut og vi er 27 aktive løbere, som skal ud og redde klubbens ære samt sikre et godt udgangspunkt for næste match d. 23. september.
  • Skovcup d. 9 i Lille Hareskov med os selv som arrangør og Per som stævneleder. Det bliver noget af en åbning af forårets serie for børn og deres forældre.
  • 73. Stifinderløb d. 13 i Danstrup Hegn, DSR arrangerer tilmelding 5/5 på O-Service
  • Ekstraordinær generalforsamling d. 17 Der er fundet en kandidat til kassererposten og bestyrelsen har fundet på et par gode tillægsemner. Se medfølgende indkaldelse.
  • Måske Skolernes Findvejdag d. 22Vi har tilbudt 5-7 klasserne på skolerne i Furesø Kommune at lære noget om orientering. I skrivende stund er ingen tilmeldt, men det kan komme og så får vi brug for hjælp.
  • DM Sprint og Sprintstafet i weekenden d. 26-27 i Hillerød, tilmelding 12/5 på O-service

KLUBRELATEREDE ARRANGEMENTER

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber på o-kort så længe vi kan se, senere ”bare” løb med pandelamper. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊).
  • Vores årligestævne i efteråret. Datoen er d. 14. oktober – sæt kryds i kalenderen og skriv gerne allerede nu til stævneleder Ulla Hooge på hooge@pc.dkog tilbyd din hjælp der bliver brug for alle. Når vi løfter i flok kan vi meget mere.

ØVRIGE ARRANGEMENTER

DM Ultralang d. 22. april

Ud over Ulla deltog vi 5 fra OK Skærmen på forskellige baner med dette resultat:
D65                         1                    Ulla Hooge                       1:10:48
H60                         17                 Hakon Mosbech              2:19:13
H65                        12                 Niels Hamborg Jensen   2:34:39
Åben3                   7                    Søren Christensen          57:11
Åben3                   12                 Knud Torm                       1:05:11
Åben3                   15                 Steen Sørensen              1:09:05

Divimatch 1 og 2 division 8. april

Åben 1:
11. Hakon Mosbech  1:11:18