Månedsberv for Maj 2019

Så kom foråret til Danmark, skrev jeg så fint for en måned siden. Vejret har da godt nok opført sig lidt underligt her i sataren af maj, men det ændrer jo ikke på programmet:
Der er SM-weekend i Tisvilde Hegn d. 11. og 12. Hvis i ikke nåede at melde jer på i O-service, sælger de åbne baner på dagen.

AMOK’s Metr-O er i fuld sving og fortsætter i morgen, d. 14 og d. 21. tjek hjemmesiden www.runamok.dk.
På onsdag starter SkovCup i Rude Skov, og der er opsamling af hvem der vil med kl. 16.00 ved Hareskovhallen. Giv gerne besked til undertegnede på soren.christensen@aeblevangen.dk, helst dagen før.
Hold øje med O-service og kom med ud i skovene, det er dejligt at mødes derude og få prøvet kræfter med andre skove.

Den nærmeste fremtid:

• Klubløb med bagværk i det fri d. 25. maj i St. Hareskov – indbydelse følger snarest.
• Hold øje med vores aktivitetsplan og tjek O-service med mellemrum, der er næsten altid stævner at melde sig på.

KLUBRELATEREDE ARRANGEMENTER

• B&U-træning tirsdag kl. 16.00 til 17.30. Kom og vær klar kl. 16. vi starter med lidt teori, varmer op på vej til skoven, leger lidt og går så ud på et kort der passer med teorien. Vi slutter af med kage og saftevand.
  • Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber på o-kort – der er et kæmpe udvalg af baner udarbejdet af Carl-Henrik og Mogens. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊😊).

ØVRIGE ARRANGEMENTER

• Ikke mesterskabsløb siden sidst, men næste gang kommer resultatet fra SM

Nyheder i øvrigt:

• Tirsdag d. 30. april var der fin deltagelse i AMOK’s Metr-O i DR-byen. Vi var 4 ungdomsløbere og 4 seniorer til et fint arrangement

Hvis i har billeder eller oplevelser i vil dele, så send dem gerne til soren.christensen@aeblevangen.dk

Med venlig hilsen Søren