Månedsbrev Oktober 2015

Mest aktuelt:
Klubbens C-løb den 11. oktober 2015.
Klubbens fremtid – hvor er vi i 2020? Klubmøde den 29. oktober 2015.

1. KLUBRELATEREDE ARRANGEMENTER
  • Klubbens fremtid – hvor er vi i 2020?Klubmøde den 29. oktober 2015 kl. 1900 – 2100 i Hareskovhallen, hvor klubbens fremtid vil blive drøftet. Et meget vigtigt møde for klubbens fremtid, som du kan få indflydelse på. Der bliver lidt til den søde tand. Indbydelse er udsendt.
  • Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Der løbes efter o-kort til sommertid er slut den 25. oktober 2015.
  • Til klubbens C – løb den 11. oktober 2015 kan der blive behov for din støtte. Den dag er det vores tur til at bidrage til fællesskabet.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2015
  1. LØBSRESULTATER
  • OK Skærmen havde en deltager med til DM Mellem i Munkebjerg ved Vejle den 29. august 2015, og det blev til en flot bronzemedalje til Ulla i D65. Tillykke.
  • Ved et regnvådt DM-lang stævne den 13. september 2015 mellem Viborg og Randers lykkedes det Ulla Hooge at blive dansk mester i overbevisende stil. Mogens Hansen vandt en sikker sølvmedalje. Stort tillykke med de meget flotte resultater. Imponerende. Vi er stolte i klubben over at have så dygtige løbere. Hakon har skrevet til lokalavisen Furesø om de flotte resultater og her er hans respons på indlægget: ”Se dette link. Det er jo blevet en mediebegivenhed! http://m.furesoe.lokalavisen.dk/ ” E-udgaven er der ikke mere, men i papirudgaven i FuresøAvis af 22. september 2015 på side 6 er artiklen med i størrelse 13 cm x 13 cm. Flot ”reklame” for klubben.
  • Til 5. divisionsmatchen i Jonstrup Vang og Ll. Hareskov den 20- september 2015 stillede 28 løbere for klubben op for at holde os i 5 division og for, at vi ugen efter ikke skulle løbe om nedrykning. Det blev til en 2. plads. Da vi ved den første divisionsmatch også fik en 2. plads, så skulle vi ugen efter løbe om oprykning. Herligt! Der var mange flotte resultater, men det flotteste synes jeg godt, jeg kan tilskrive Leif.  Efter en bypass-operation i sommer fik han en 2. plads på sin bane. På sin bane med alle 3.-6. divisionsmatcherne den dag med 29 deltagere så blev han nr. 5.
  • Til op/ned divisionsmatchen i Brødeskov den 27. september 2015 stillede 21 løbere op. Der blev også denne gang kæmpet om hvert et point.  Flere gange i tidens løb har vi vundet en match med 1 eller 2 point, som det også var tilfældet den 27. september. Vi blev altså ikke sidst, og det kan vi godt lide, men en tredjeplads giver dog ikke oprykning til 4. division.
  1. BLANDET
  • Så er en lille ny orienteringsløber blevet født. Søndag d. 27. september blev Rasmus far til en sund og velskabt dreng. Tillykke til dig og din kone.
  • Opdateret 2015 Aktivitetsplan er vedhæftet månedsbrevet.
  1. BILLEDER

Guld til Ulla Hooge SEP 2015