PiSkAmOK: Ny sammensætning af stafet samarbejde

Stafetsamarbejdet PiSk har været meget lidt brugt i 2015. Orienteringsafdelingen Politiet Idrætsforening København (PI-København) foreslog derfor, at vi i 2016 indgik et stafetsamarbejde også med Amager OK, og det gør vi så i 2016 under navnet PiSkAmOK. Hver klub har et stort og et lille bogstav i navnet. De sidste store bogstaver OK står for ”orientering”. Flere navne har været i spil, men det blev det valgte navn.

Da Allerød OK i 2015 forblev i 1. division, kan de ikke være med i et stafetsamarbejde i 2016.

DOF har først lige fået en mail herom, så der går nok nogle dage, før tilmelding i stafetsamarbejdet kan finde sted. PI-København står for tilmelding.

God fornøjelse til stafetsamarbejdet og velkommen til AMOK. Tag godt imod dem og skab kontakter på stævnepladserne.