• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Triangel match i Malmö

13. juni 2015 - 14. juni 2015

Hej alle
Så har vi modtaget invitationen fra Malmö Orienteringsklub til den årlige triangelmach, som det i år er svenskernes tur til arrangere. Det bliver, som det fremgår af vedhæftede indbydelse, i weekenden 13.-14. juni 2015. Man kan deltage i hele arrangementet eller blot i løbet om lørdagen og evt. spisning.
Tilmelding til arrangementet sker til mig senest 4 juni med oplysning om hvilke dele af arrangementet, man ønsker at deltage i:
Navn
SI briknummer
Hvilken bane om lørdagen? (A, B, C eller D)
Middag lørdag aften? (der er mulighed for hensyntagen til allergi eller ønske om vegetarisk mad)
Overnatning
Morgenmad
Deltagelse i rævejagt
Jeg håber rigtig mange har lyst til at deltage. Det plejer altid at være en meget hyggelig tur, og der bliver lejlighed til at stifte bekendskab med de svenske skove. Vi vil arrangere samkørsel, således transportudgifterne holdes nede.
Steen

Start: