Månedsbrev Februar 2015

Månedsbrev for OK Skærmen, Værløse

Februar 2015

Mest aktuelt: Generalforsamling torsdag den 19. februar

2015 kl. 1930 i Hareskovhallen.

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Der kan løbetrænes og trænes fx natløb til faste poster. Der løbes med pandelamper eller andre lygter.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2014

og kalender.

• Generalforsamling torsdag den 19. februar 2015.  Der er generalforsamling den 19. februar 2015 kl. 1930 i klublokalet i Hareskovhallen. Du er meget velkommen til at høre om den forgangne sæson og påvirke fremtiden i klubben.
  • 2015 Aktivitetsplan er vedhæftet. Bemærk, at 3.-5. divisionsmatchen op/ned nu er den 4. oktober 2015.
  1. GENNEMFØRTE ARRANGEMENTER
  • Juleløbet den 28. december 2014havde hele 38 voksne og 12 børn som deltagere. Det lykkedes endnu engang at lave spændende og utraditionelle o-løb i Lille Hareskov, der til lejligheden var smuk med julesne og endda med et pyntet juletræ med lys ved en post. Børnene havde en børnebane, hvor der var vigtige ting at lede efter af hensyn til julegaver i 2015. De voksne fik en udfordrende mellemsvær og svær bane, hvor banelæggerne Lars, Naja og Jesper havde været rigtig fedtet og sparet på tryksværten. Kirsten og Søren havde lavet den nu traditionelle julefrokost med flæskesteg. Karoline tryllede nok engang en lækker dessert. Mogens flotte o-kort er selvfølgelig grundlaget for alle aktiviteterne. Peter vandt blandt herrerne og Eva vandt blandt damerne. Mellemsvær blev vundet af Henrik Jørgensen.  Stor tak arrangørerne for et vellykket arrangement.
  • Klubmestre 2014.Til juleløbet blev Hakon hædret som klubbens Senior-Mester-Sort (svær) og familien holdt sig ikke tilbage, for Ida Mosbech Smith blev Senior-Mester-Gul (mellemsvær). Tak til Steen for beregningerne. Reglerne findes på hjemmesiden under Klub-Arkivet og er også gældende her i 2015.
  1. BILLEDER

Naja og Jespers herlige billeder fra juleløbet 2014 findes her og på hjemmesiden:

Herudover er tre af Mogens´ billeder vedhæftet: Naja og hendes juletræ nr. 004, de tre vindere nr. 010 og Naja, de tre vindere og børnene nr. 016.

Juleløb 016 Juleløb 010 Juleløb 004